Tråd bedømmelse:
  • 0 Stemmer - 0 Gennemsnit
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
YouTube coaching - Tjen flere tusinde $$$ om måneden
04-09-2017, 14:22
YouTube coaching - Tjen flere tusinde $$$ om måneden
Hey alle sammen. Nogle af jer ved nok at jeg efterhånden har haft en del YouTube kanaler, og at jeg tjener en smule på det.
Jeg tilbyder coaching, som omfatter alt det du har brug for. Blandt andet hvor langt du kan strække dig, når du "stjæler" folks content, og hvordan du lettest muligt monetizer dit content og skaffer sponsorshis.

Min nuværende kanal, som er et hobby projekt for mig har 12k subscribers, næsten 500 tusinde visninger om måneden, og indbringer over $1k om måneden. Og den er endda dansk. Havde jeg valgt at sigte på noget mere internationalt, havde jeg på nuværende tidspunkt nok været meget større - men det er altså også bare sjovere at komme til LAN parties i Danmark og møde børn der vil have autografer :´)

Oh well - back to facts.

Prisen er $300 for komplet support og coaching, som kommer til at dække alle dine behov. Alt fra hvordan du får views gennem gode titler, thumbnails, tags og lignende, til hvordan du monetizer og laver disse views om til $$$.
Find alle beskeder fra denne bruger
Citer denne besked i et svar
« Ældre | Nyere »

Beskeder i denne tråd
YouTube coaching - Tjen flere tusinde $$$ om måneden - af Smokers Choice - 04-09-2017, 14:22

User(s) browsing this thread: