Tråd bedømmelse:
  • 0 Stemmer - 0 Gennemsnit
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Gratis VPN - No Logging!
11-10-2014, 13:31
#1
Gratis VPN - No Logging!
Hej, jeg fandt denne fuldkommen gratis VPN for noget tid siden, og det må siges og være på tide at jeg deler den, så her er den.

Klik her
Jeg elsker det her forum.
Find alle beskeder fra denne bruger
Citer denne besked i et svar
11-10-2014, 13:45 (Denne besked var sidst ændret: 11-10-2014, 13:45 af Henta24.)
#2
RE: Gratis VPN - No Logging!
(11-10-2014, 13:31)Kevin Skrev: Hej, jeg fandt denne fuldkommen gratis VPN for noget tid siden, og det må siges og være på tide at jeg deler den, så her er den.

Klik her

Nice :) skal prøves en dag - Desværre har jeg intet tilovers for gratis vpn services :D Har prøvet hvor jeg lavede ikke så sjove ting og pludselig røg min VPN! Så jeg holder mig til betalte når jeg laver sådan nogle ting :D
Find alle beskeder fra denne bruger
Citer denne besked i et svar
11-10-2014, 14:01
#3
RE: Gratis VPN - No Logging!
Selvom de siger, at de ikke logger, så er det klogt at være kritisk. Næsten alle vpn-udbydere hævder det jo for tiden, da det jo naturligvis er det, der sælger godt. Den gamle tommelfingerregel omkring vpn og den slags er altid, at hvis du ikke er den, der køber produktet, så er du produktet, der bliver solgt
GOOD LUCK EBOLA-CHAN
I LOVE YOU EBOLA-CHAN
Find alle beskeder fra denne bruger
Citer denne besked i et svar
11-10-2014, 14:09
#4
RE: Gratis VPN - No Logging!
(11-10-2014, 14:01)R3dpill Skrev: Selvom de siger, at de ikke logger, så er det klogt at være kritisk. Næsten alle vpn-udbydere hævder det jo for tiden, da det jo naturligvis er det, der sælger godt. Den gamle tommelfingerregel omkring vpn og den slags er altid, at hvis du ikke er den, der køber produktet, så er du produktet, der bliver solgt

True! +1
Jeg holder mig dog til nVPN, de har et godt rygte om at de ikke logger og det faktisk er sandt at de ikke logger
Find alle beskeder fra denne bruger
Citer denne besked i et svar
11-10-2014, 18:42
#5
RE: Gratis VPN - No Logging!
Som udgangspunkt skal man gå ud fra, at ens VPN udbyder logger alt hvad man foretager sig. I sær de gratis udgaver. Ser du, i de fleste lande er det et lovkrav at der gemmes disse oplysninger. Og selv hvis det ikke er tilfældet, så gør de det med stor sansynlighed alligevel, da det kan bruges i de tilfælde hvor der bliver lagt pres på dem over en gruppe eller individuel person, der har forsaget skade eller brugt deres service til noget ulovligt.
Kør i stedet igennem tor eller proxy, eller betal med Bitcoin for en betalt service der anses som sikker. Det slører i det mindste købet mellem dig og udbyderen.
Bruger selv VIP72s VPN, men der er uden tvivl noget bedre derude.
Find alle beskeder fra denne bruger
Citer denne besked i et svar
« Ældre | Nyere »




User(s) browsing this thread: 1 Gæst(er)