Tråd bedømmelse:
  • 0 Stemmer - 0 Gennemsnit
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Shellsec Ex Gruppen
26-04-2015, 12:31 (Denne besked var sidst ændret: 02-05-2015, 14:04 af Henta24.)
#1
Shellsec Ex Gruppen
Shellsec Ex Gruppen


Admin: Henta24
Moderator: Zekcode


Introduktion

Dette er en gruppe af brugere som ønsker profit ved at 'exe' sine affiliate links med andre brugere og derved opnår begge parter gevinst uden at bruge for meget tid på SEO, hosting m.m.

Hvad er CPA? Hvordan gør man?

CPA står for Cost per action! Dvs, du får penge hvis folk gør noget som du har smidt ud på nettet. Det kan være surveys, indtastning af nogle informationer på et site til nogle andre ting.

Er det risikabelt?

Alt hvad angår snyd/udnyttelse til egen vindings skyld er altid risikabelt. Denne metode går under blackhat. Jeg har aldrig hørt eller læst nogen der har fået store konsekvenser andet end at få bannet deres account på diverse netværks.

Hvis i bare følger de krav der stilles for at være med i gruppen, så er i så sikre som i kan være. Der er dog stadig en chance for at blive bannet! Vi ser at folk SKAL overholde de krav gruppen stiller, da det udsætter andre for fare for at blive bannet!

Hvor meget kan jeg tjene?

Dette kommer helt an på hvor aktiv du er & hvor mange brugere der er online/med i gruppen. Gruppen vil være meget privat og ikke alle kan være med. De danske tilbud giver ca. 1$-1.5$ bare for surveys! En exchange tager max 1-5 minutter, så hvis du bruger en times tid og exchanger med 10? Det knap og nap 100kr! Det er en meget god rate i forhold til en legit affiliater der bruger masser af tid på website, artikler, SEO m.m!

Regler/Krav
  • Alle brugere skal ændre deres ip hver 24. time! - I kan også udføre tilbud/offers via jeres mobile netværk tilsluttet til jeres pc. Det smarte ved at bruge mobilen i stedet er at i kan ændre IP'en bare ved at slå data'en fra og til igen. Husk at tjekke ip'en for at være sikker på den er ændret. Hvis der bruges mobildata, kan der laves endnu flere exchanges på en dag! Hvis der kun er 4 online, kan der exchanges mange gange bare ved at man skifter IP + browser + fjerner cookies!

  • Du skal have indstalleret 3-4 browsere bestående af: Google Chrome, Internet Explore, Mozilla Firefox og Opera! - Grunden til dette at der skal udføres tilbud fra forskellige browsere, så ikke alle tilbud udføres via f.eks Google Chrome! Skift browser hver gang!

  • Du skal lave 4-?? emails om ugen! Du skal bruge forskellige emails hver dag eller udskifte løbende for ikke at bruge samme e-mail til hvert tilbud! Grunden er den samme som browser kravet. For at virke unik!
  • Efter hver endt exchange/udveksling skal du fjerne cookies fra din computer. Det skal gøres med CCleaner!

  • OBS I skal registrere jer under mit referal link! Alle får en chance for referal! Alle der referere andre til denne gruppe, kan til enhver tid stille krav om at personen skal registrere sig via deres ref link og ikke mit! Så er det fair for alle!

  • Webhost + domæne! - Dette kan sagtens være gratis! Jeg vil foreslå http://www.000webhost.com/ (for at det skal se mere legit ud). Idéen med et website er vi ikke linker direkte til vores affiliate links/sider, men det bliver drevet lidt trafik fra jeres hovedside til affiliate linket(minimere bans!)

Netværks

[Billede: GWSwMKL.png]

CPAlead.com!

Et super godt affiliate netværk med en del tilbud worldwide og også i Danmark, som vi først vil fokusere på! De har lige tilføjet direkte udbetaling som du kan kræve når som helst, dog en kun 1 gang om måneden! Ellers er udbetalingskravet min. 50$ - Du kan straks blive optaget hos dem!

Der vil blive tilføjet flere netværks, hvis dette bliver en succes!

Hvordan bliver jeg optaget?

  1. Opfylder du de krav der stilles? Hvis ikke, så lad være spilde din og vores tid!
  2. Tilføj mig på skype: Henta24 og tag kontakt til mig at du ønsker at deltage. Hvis dette ikke kan lade sig gøre, send mig en PM! - Ser dog helst at der bruges skype!
  3. Registrer dig under mit ref link hos CPAlead! Hvis du er blevet refereret af en anden bruger, skal du oprette dig under den bruger!
  4. Alle exchanges foregår over et chat program der hedder Palringo! Opret en bruger og download palringo til windows - http://www.palringo.com/en/gb/download/desktop
  5. Opret dit website hos ønsket webhost med gratis domæne.

Når du er blevet optaget og verificeret, skal du hedde dit navn/nickname som f.eks Henta24[DEN][V] - DEN står for Denmark og V for verified.

Du vil få gruppeoplysningerne når der tages kontakt til mig. Derfor undgår vi at alle mulige kommer ind uden at have opfyldt kravene!

$$$$ Udbetalings proof! $$$$

[Billede: JTgNDcX.jpg]

[Billede: EgojqOH.jpg]

Tråden er stadig under udredelse!
Explore the world we must
Time's just to short for the best of us
Before death comes
Find alle beskeder fra denne bruger
Citer denne besked i et svar
26-04-2015, 12:49
#2
RE: Shellsec Ex Gruppen
Hvorfor skifte e-mail ? Er det ikke bare reklamer vi skal klikke på :)? Sådan har jeg forstået det :)??
Find alle beskeder fra denne bruger
Citer denne besked i et svar
26-04-2015, 12:54
#3
RE: Shellsec Ex Gruppen
(26-04-2015, 12:49)Zekcode Skrev: Hvorfor skifte e-mail ? Er det ikke bare reklamer vi skal klikke på :)? Sådan har jeg forstået det :)??

Tilføj mig på skype: Henta24, så forklare jeg det lige :)
Explore the world we must
Time's just to short for the best of us
Before death comes
Find alle beskeder fra denne bruger
Citer denne besked i et svar
02-05-2015, 14:08
#4
RE: Shellsec Ex Gruppen
Opdateret med payment proof ^^
Explore the world we must
Time's just to short for the best of us
Before death comes
Find alle beskeder fra denne bruger
Citer denne besked i et svar
« Ældre | Nyere »




User(s) browsing this thread: 1 Gæst(er)