Tråd bedømmelse:
  • 0 Stemmer - 0 Gennemsnit
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Anonym betaling
12-12-2015, 23:40 (Denne besked var sidst ændret: 12-12-2015, 23:51 af MalcolmXI.)
#11
RE: Anonym betaling
Denne side påstod engang, at f. eks. MultiBit lækkede IP adresser til andre klienter eller netværket. Men om det var under transaktioner eller forbindelse ved jeg ikke. Det er et års tid siden, og blev dengang betegnet som kritisk. Men om det direkte har kunnet blive brugt til deanon har jeg absolut ingen idé om. Ifølge deres info ser alle de populære wallets sikre ud.
At Online/Web wallets logger, giver vel sig selv, så dem skal man nok holde sig fra.

Edit: Kan sgu ikke finde noget om MultiBit-problemet.
Din IP er kun kendt af en håndfuld peers på netværket, og skulle ikke kunne forbindes til transaktioner.
Det samme er tilfældet med Bitcoin-QT.
(23-10-2015, 21:59)bestworks Skrev: Hope you are best customer and we can to work a long time business
Find alle beskeder fra denne bruger
Citer denne besked i et svar
13-12-2015, 02:37
#12
RE: Anonym betaling
Problemet er, at netværket logger den IP der først broadcaster en transaktion. Løsningen er så simpel som at sætte sin signerede tx ind på bitcoin.info, eller køre sin wallet over Tor. Det er virkeligt ikke et problem der er værd at snakke om, eller som kan bruges i retten for den sags skyld.
Mangler du hjælp?
Regler |  E-mail (PGP)
Besøg denne brugers hjemmeside Find alle beskeder fra denne bruger
Citer denne besked i et svar
13-12-2015, 04:56
#13
RE: Anonym betaling
Men hvis den ip er støttet op om at køber har købt btc fra feks cphbit, og fået sendt til sin Wallet, hvorfra han sender videre til personen som han er sigtet for at handle ulovligt med, så er du på skideren. Eller i tilfælde af hvidvaskning etc
how the
Find alle beskeder fra denne bruger
Citer denne besked i et svar
13-12-2015, 13:25
#14
RE: Anonym betaling
Det er også det jeg har læst mig frem til.
Hvis man tænker sig bare lidt om, burde der ikke være problemer.
Ellers havde vi jo også hørt om det.
(23-10-2015, 21:59)bestworks Skrev: Hope you are best customer and we can to work a long time business
Find alle beskeder fra denne bruger
Citer denne besked i et svar
13-12-2015, 18:29
#15
RE: Anonym betaling
Men altså transaktionerne kan stadig spores simpelt fra Wallet til wallet.
how the
Find alle beskeder fra denne bruger
Citer denne besked i et svar
14-12-2015, 16:53
#16
RE: Anonym betaling
kom nu ind i kampen gutter

btc er p2p: alle broadcaster tx
= ingen start ip
Find alle beskeder fra denne bruger
Citer denne besked i et svar
14-12-2015, 17:20
#17
RE: Anonym betaling
(14-12-2015, 16:53)dagGi Skrev: kom nu ind i kampen gutter

btc er p2p: alle broadcaster tx
= ingen start ip

Nu gik mine beskeder også ud på en ældre fejl i en klient. En fejl som muligvis aldrig har eksisteret. Lol.
Men der er jo flere diskussioner om usikre SPV-baserede wallets og utilstrækkelige bloom-filtre.
(23-10-2015, 21:59)bestworks Skrev: Hope you are best customer and we can to work a long time business
Find alle beskeder fra denne bruger
Citer denne besked i et svar
« Ældre | Nyere »




User(s) browsing this thread: 1 Gæst(er)