Tråd bedømmelse:
  • 0 Stemmer - 0 Gennemsnit
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Red Teaming?
20-02-2016, 14:34
#11
RE: Red Teaming?
(19-02-2016, 21:36)iTick Skrev: Jeg tror, hvis man ville gøre noget ud af det, skulle vælge at mødes IRL. Uden at være sikker, så tror jeg, holdet ville stole lidt mere på hinanden, for jeg kan absolut følge folk i, at man vil være anonyme.
Men man må et eller andet sted, vælge om man vil være en del af et team, eller anonym, holdet i mellem.
Man kunne jo mødes, lægge en slagplan. Finde et emne, der skal researches, dele det op i mindre stykker, og så dele opgaver ud.
Så mødes igen, hvor hvor i sær præsenterer sine findings, vidensdeler, og planlægger næste trin i projektet. :)

Om man gør det på den ene eller anden måde, er nok ikke så vigtig. Men det er da en meget god idé.
Også selv om folk er på forskelligt niveau. Man kan jo lære af hinanden, og det at researche noget, giver god viden inden for det område. :)
Så kan man jo vælge et område, der ikke er så meget viden om. :) Så være nogen af de "første". Hvis i forstår hvad jeg mener.

Yes, det kunne være rigtig fedt, hvis man gjorde det IRL! ^_^ Så får man et fast folk, der har forskellige skillsets hvilket jo er et stort plus. Så lærer man lidt af hvert og komme i spil i nye sammenhænge/baner.  Cool
Find alle beskeder fra denne bruger
Citer denne besked i et svar
« Ældre | Nyere »




User(s) browsing this thread: 1 Gæst(er)