Tråd bedømmelse:
  • 0 Stemmer - 0 Gennemsnit
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Nogle med Website/Blog + CPA erfaring?
05-04-2016, 16:50
#1
Nogle med Website/Blog + CPA erfaring?
Er for nyligt gået lidt i gang med et par Blogs, nogle Youtube vidoere og lidt CPA lockers... 
Men syntes ikke rigtigt jeg har så gode conversions endnu..

For dagligt 200+ views på den ene blog, 100+ på den anden, 50-100 på den nyeste også har jeg nogle andre små blogs som jeg er ved at få til at vokse.
Men da jeg ikke rigtit syntes at 5-10 conversions ud af 5k views på den ene blog er meget lidt (startede for en uge siden, så tallene stiger og stiger).

så nu søger jeg derfor en der har god erfaring med CPA lockers på blogs og sider, der måske kunne tage t kig på mine blogs også fortælle hva der ku laves om ellæer gøres bedre :) 

Der sku nok komme lidt dadler på bordet hvis nogle af jer faktisk ku hjælpe mig med at få lidt flere conversions ud af alle de views jeg får..
Besøg denne brugers hjemmeside Find alle beskeder fra denne bruger
Citer denne besked i et svar
06-04-2016, 12:31
#2
RE: Nogle med Website/Blog + CPA erfaring?
(06-04-2016, 06:43)korbes Skrev: Homiiie, er du klar på noget samarbejde, er i gang med præcis det samme som dig.

Kunne være iskoldt jo :)
Skriver lige en PB. til dig... Da alt det her med blogs/ websites med CPa stadig er halv nyt for mig, men det går stille og roligt fremad indtil videre ihvertald.. Har lavet meget lort med PPD da jeg var mindre, altså sider som sharecash osv, men ramte sku aldrig rigtigt jackpot.. Tror sammenlagt jeg har lavet 1k$ eller lidt under på PPD igennem al den tid jeg har brugt på det.. :/ 

Men sender lige en PB!
Besøg denne brugers hjemmeside Find alle beskeder fra denne bruger
Citer denne besked i et svar
06-04-2016, 12:46
#3
RE: Nogle med Website/Blog + CPA erfaring?
Har arbejdet med CPA engang og tjente da også godt på det, men droppede det, da jeg synes der var for meget arbejde i det, men det kunne da være man skulle gå igang med det igen ;)
Explore the world we must
Time's just to short for the best of us
Before death comes
Find alle beskeder fra denne bruger
Citer denne besked i et svar
06-04-2016, 12:49
#4
RE: Nogle med Website/Blog + CPA erfaring?
(06-04-2016, 12:46)Henta24 Skrev: Har arbejdet med CPA engang og tjente da også godt på det, men droppede det, da jeg synes der var for meget arbejde i det, men det kunne da være man skulle gå igang med det igen ;)

Hvilke netværk brugte du den gang?
Og ja det er tit man sidder og bruger rigtigt meget tid på at sætte ting op, lave designs, videoer, seo osv uden at det så faktisk betaler sig... Har flere gange da jeg før i tiden legede med PPD brugt så meget tid på alt muligt lort der viste sig ikke at kunne betale sig tidsmæssigt kontra hvad jeg faktisk fik ud af det..

Så laver altid lidt basis research på keywords osv inden jeg springer ud i noget nu, bare for at sikre mig at det jeg går efter faktisk er interesant for folk, og at det er relevant inden for den genre jeg nu har valgt min niche i .)
Besøg denne brugers hjemmeside Find alle beskeder fra denne bruger
Citer denne besked i et svar
06-04-2016, 22:23
#5
RE: Nogle med Website/Blog + CPA erfaring?
(06-04-2016, 12:49)LamBamNamNam Skrev: Hvilke netværk brugte du den gang?
Og ja det er tit man sidder og bruger rigtigt meget tid på at sætte ting op, lave designs, videoer, seo osv uden at det så faktisk betaler sig... Har flere gange da jeg før i tiden legede med PPD brugt så meget tid på alt muligt lort der viste sig ikke at kunne betale sig tidsmæssigt kontra hvad jeg faktisk fik ud af det..

Så laver altid lidt basis research på keywords osv inden jeg springer ud i noget nu, bare for at sikre mig at det jeg går efter faktisk er interesant for folk, og at det er relevant inden for den genre jeg nu har valgt min niche i .)

Research er alfa omega. Dog har jeg ikke været så god til det. Har bare kastet mig ud i random ting som i sidste ende gav bonus :)
Explore the world we must
Time's just to short for the best of us
Before death comes
Find alle beskeder fra denne bruger
Citer denne besked i et svar
24-05-2016, 14:25
#6
RE: Nogle med Website/Blog + CPA erfaring?
Jeg gik forleden i gang med mobile CPA.
Send mig en PM, hvis det er noget du har interesse i.
Find alle beskeder fra denne bruger
Citer denne besked i et svar
24-05-2016, 14:29
#7
RE: Nogle med Website/Blog + CPA erfaring?
Prep, du må gerne holde os opdateret om dit eget eventyr.
(23-10-2015, 21:59)bestworks Skrev: Hope you are best customer and we can to work a long time business
Find alle beskeder fra denne bruger
Citer denne besked i et svar
27-11-2017, 19:07 (Denne besked var sidst ændret: 27-11-2017, 19:09 af enabled. Årsag: Dobbeltklik )
#8
RE: Nogle med Website/Blog + CPA erfaring?
100-200 Views om dagen er ikke meget når der er snak om CPA.

Større payouts er ofte en 3step opt-in eller pin submit, jeg vil sige at du skal finde payouts omkring $1.5 og under.
Også kun single page optin / survey.

Tænk på det sådan her, hvad kan du tilbyde folk efter de har klaret en "content-lock" eller "link locker".
Hvor meget arbejde vil de ligge i at få fat i det indhold som du locker?.

Normale information blogs giver ikke det største payout, da folk har en tendens til at gå andet steds når der kommer en Content locker op i fjæset af dem.

Derimod, hvis du kan locke noget med value som de ikke kan få andre stedet begynder der at komme penge i det.

Jeg kunne eventuelt godt tage et kig på din blog, hvis det skulle have interesse.

Jeg er retarderet, og kiggede ikke på opslagets dato.

- Så meget for at give et godt førstehånds indtryk haha.
Find alle beskeder fra denne bruger
Citer denne besked i et svar
« Ældre | Nyere »




User(s) browsing this thread: 1 Gæst(er)