Tråd bedømmelse:
  • 1 Stemmer - 5 Gennemsnit
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Velkommen til! Tips til Introduktioner
25-05-2013, 21:21 (Denne besked var sidst ændret: 01-02-2019, 16:04 af Doctor Blue.)
#1
Velkommen til! Tips til Introduktioner
Efter lidt tid, synes jeg det samme går igen I denne sektion, introduktionerne er lidt mangelfulde, og det kunne være hyggeligt hvis vi kunne få fyldt lidt ud.
Selvfølgelig er Shellsec et forum man ikke lige vil have al sin personlige info på, men det forhindrer jo ikke nogen i at skrive lidt om hvad de kan og synes er spændende.

Derfor er her lige nogle spørgsmål som du kan prøve at besvare når du skriver din introduktion:
  • Hvordan fandt du Shellsec?
  • Hvorfor har du oprettet en bruger her?
  • Hvad kan du? (Buffer overflow, SQL injection, programmeringssprog)
  • Hvad vil du gerne lære?
  • Har du andre hobbies?

Min egen introduktion indeholder en stor del personlig information, men det ser jeg heller intet problem i. Vi sætter pris på at vores brugere er lidt grundige, og det er altid rart at føle at man kender hinanden lidt :)
Her er min introduktion:
Citer:Jeg har endnu ikke valgt at introducere mig selv, og det er der en lidt god grund til. De fleste der var aktive da jeg kom med, har jo allerede set min intro 2 gange før, men nu kommer den altså her.

Jeg er ikke så synderligt interesseret i hacking, men jeg synes det er meget morsomt at lege lidt rundt med til tider. Jeg programmerer en del, og samler viden ind fra diverse hacking-fora så jeg også kan beskytte mine applikationer, om det så er web eller lokale, mod eventuelle angreb.

Jeg arbejder primært på web-applikationer, og jeg sidder og roder med hvad der nu lige falder mig ind. Når jeg arbejder i web hænger jeg mest på PHP. Ikke at jeg mener det er et specielt godt sprog, men jeg nægter at bruge ASP, da jeg ikke vil bindes af .NET.
Skal vi endelig ud i noget lokalt kørende, jamen så arbejder jeg i C#, Java, AutoIt og har da selvfølgelig også en del viden indenfor batch og shellscript.

Der er for mig intet der er federe end at rode rundt med en server og se hvad den kan. At scripte forskellige praktiske værktøjer, aliaser og at optimere konfigurationer synes jeg nu er helt sjovt.

Jeg ejer også en Minecraft server, der er okay-ish aktiv og normalt peaker på 12-15 spillere ad gangen, der er dog ikke altid nogen online. Jeg har selv lavet et enkelt plugin til den, men jeg har primært min Norske ven til at hjælpe til med den slags, da Java ikke just er mit yndlingsfelt.

Jeg har kastet en enkelt guide af mig, som jeg selv synes jeg har lagt meget arbejde i, og den kan så findes på Hackforums af de der er interesseret i Bitcoins, eller bare gerne vil vide hvad det er.
Lige pt. er der en guide i anonymitet på vej, og den bliver også på Engelsk, da jeg er interesseret i at ramme et bredt publikum.
Målet med mine guides er at få udlært nogle skids og få dem løftet op på det niveau hvor de ikke behøver at stille dumme spørgsmål :)

Jeg håber selvfølgelig med denne introduktion at få andre til også at gøre noget mere ud af deres egen, det er altid rarest når man føler at man kender hinanden lidt :)
Mangler du hjælp?
Regler |  E-mail (PGP)
Besøg denne brugers hjemmeside Find alle beskeder fra denne bruger
Citer denne besked i et svar
25-05-2013, 22:23
#2
RE: Velkommen til! Tips til Introduktioner
Gode tips, jeg opdatere lige min introduktion.
-Niko
Find alle beskeder fra denne bruger
Citer denne besked i et svar
30-06-2015, 21:35
#3
RE: Velkommen til! Tips til Introduktioner
er din Mc server stadig oppe og hvis den er hvad er ipen ?
Find alle beskeder fra denne bruger
Citer denne besked i et svar
30-06-2015, 22:19
#4
RE: Velkommen til! Tips til Introduktioner
(30-06-2015, 21:35)Fuzzycontrol Skrev: er din Mc server stadig oppe og hvis den er hvad er ipen ?

Nej, den har været nede i en del måneder nu.
Mangler du hjælp?
Regler |  E-mail (PGP)
Besøg denne brugers hjemmeside Find alle beskeder fra denne bruger
Citer denne besked i et svar
30-06-2015, 22:31
#5
RE: Velkommen til! Tips til Introduktioner
øvvv
Find alle beskeder fra denne bruger
Citer denne besked i et svar
17-06-2017, 15:50
#6
RE: Velkommen til! Tips til Introduktioner
Jeg ser dette efter introduktion ,åh gud.
Find alle beskeder fra denne bruger
Citer denne besked i et svar
« Ældre | Nyere »




User(s) browsing this thread: 1 Gæst(er)