Tråd bedømmelse:
  • 0 Stemmer - 0 Gennemsnit
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Bitcoin - Bedste sted?
09-04-2017, 09:26
#1
Bitcoin - Bedste sted?
Hejsa,
Hvor er det bedste sted, at have en bitcoin wallet, hvor man samtidig kan indbetale på 1 kr eller 50 kr, hvis man nu vil?
Så ville jeg også høre, om I kender et sted uden, at man skal bekræfte med ID?
Kontakt mig, hvis du har brug for hjælp til noget! Wink
Find alle beskeder fra denne bruger
Citer denne besked i et svar
09-04-2017, 09:34
#2
RE: Bitcoin - Bedste sted?
Coinbase, er rimelig sikker på at jeg aldrig har givet dem mit id, men det er sku lidt længe siden jeg oprettede mig.
Find alle beskeder fra denne bruger
Citer denne besked i et svar
09-04-2017, 09:36
#3
RE: Bitcoin - Bedste sted?
(09-04-2017, 09:34)Stephano Skrev: Coinbase, er rimelig sikker på at jeg aldrig har givet dem mit id, men det er sku lidt længe siden jeg oprettede mig.

Coinbase er netop et sted, der kræver ID.
Kontakt mig, hvis du har brug for hjælp til noget! Wink
Find alle beskeder fra denne bruger
Citer denne besked i et svar
09-04-2017, 09:39
#4
RE: Bitcoin - Bedste sted?
Må være noget nyt, husker aldrig at have sendt dem mit id.

Hvorfor ikke bare have din wallet offline?
Find alle beskeder fra denne bruger
Citer denne besked i et svar
09-04-2017, 09:41
#5
RE: Bitcoin - Bedste sted?
(09-04-2017, 09:39)Stephano Skrev:  
Hvorfor ikke bare have din wallet offline?

Og dette gøres, hvordan?
Kontakt mig, hvis du har brug for hjælp til noget! Wink
Find alle beskeder fra denne bruger
Citer denne besked i et svar
09-04-2017, 11:03
#6
RE: Bitcoin - Bedste sted?
jeg købte ved CopenhagenBitcoin og det var nemt og hurtigt, men ved ikke om der findes billigere steder
---------------
CL0UDY

Find alle beskeder fra denne bruger
Citer denne besked i et svar
09-04-2017, 13:00 (Denne besked var sidst ændret: 09-04-2017, 13:02 af ARIGVNIN.)
#7
RE: Bitcoin - Bedste sted?
Download en app fra bitcoin.org

Jeg vil foreslå mycelium. Du kan derefter købe dine btc via Copenhagen bitcoin. De tager dog et lidt heftigt gebyr, men det er hurtigt og ikke nødvendigt med id (dog skal du vise id når du rammer 10k DKK og du skal bruge SMS verifikation ved hver ordre)

Mycelium Android
InstallérKildekode
Kontrol over dine penge
Denne tegnebog giver dig fuld kontrol over dine bitcoin. Dette betyder, at ingen tredjepart kan indefryse eller miste dine penge. Du er dog stadig ansvarlig for at sikre og sikkerhedskopiere din tegnebog.
Centraliseret validering
Basal gennemsigtighed
Udviklerne af denne tegnebog udgiver kildekoden til klienten. Dette betyder, at enhver udvikler i verden kan auditere koden. Du skal dog stadig have tillid til udviklerne af denne tegnebog, når du installerer eller opdaterer den endelige software, fordi den ikke er bygget deterministisk som Bitcoin Core.
Sikkert miljø
Denne tegnebog indlæses på mobiler, hvor apps normalt er isoleret. Dette giver en god beskyttelse imod malware, på trods af at mobiler normalt er nemmere at stjæle eller miste. Du kan reducere denne risiko ved at kryptere din mobil og tage sikkerhedskopi af din tegnebog.
Grundlæggende privatlivsbeskyttelse
Mycelium Bitcoin Wallet er en tegnebog med åben kildekode til Android, der er designet med sikkerhed, hastighed og brugervenlighed for øje. Den har unikke funktionaliteter til at håndtere dine nøgler og for kold opbevaring, som hjælper dig med at sikre dine bitcoin.
screenshot

Hvis du har iPhone så brug breadwallet

breadwallet iOSAndroid
InstallérKildekode
Kontrol over dine penge
Denne tegnebog giver dig fuld kontrol over dine bitcoin. Dette betyder, at ingen tredjepart kan indefryse eller miste dine penge. Du er dog stadig ansvarlig for at sikre og sikkerhedskopiere din tegnebog.
Simplificeret validering
Denne tegnebog bruger SPV og Bitcoin-netværket. Dette betyder, at det stort set ikke er nødvendigt at stole på en tredjepart for at vericifere betalinger. Det er dog ikke så sikkert som en fuld knude, så som Bitcoin Core.
Basal gennemsigtighed
Udviklerne af denne tegnebog udgiver kildekoden til klienten. Dette betyder, at enhver udvikler i verden kan auditere koden. Du skal dog stadig have tillid til udviklerne af denne tegnebog, når du installerer eller opdaterer den endelige software, fordi den ikke er bygget deterministisk som Bitcoin Core.
Sikkert miljø
Denne tegnebog indlæses på mobiler, hvor apps normalt er isoleret. Dette giver en god beskyttelse imod malware, på trods af at mobiler normalt er nemmere at stjæle eller miste. Du kan reducere denne risiko ved at kryptere din mobil og tage sikkerhedskopi af din tegnebog.
Grundlæggende privatlivsbeskyttelse
Enkelhed er breadwallets vigtigste designprincip. Som en rigtig selvstændig Bitcoin-klient er der ingen server, der kan blive hacket eller gå ned, og ved at bygge på iOS's stærke sikkerhedsfundament er breadwallet designet til at beskytte dig imod malware, sikkerhedshuller i browsere og endda fysisk tyveri.
screenshot
how the
Find alle beskeder fra denne bruger
Citer denne besked i et svar
09-04-2017, 14:30
#8
RE: Bitcoin - Bedste sted?
(09-04-2017, 13:00)vivivi Skrev: Download en app fra bitcoin.org

Jeg går ud fra at du henviser til denne side:
https://bitcoin.org/en/choose-your-wallet
Mangler du hjælp?
Regler |  E-mail (PGP)
Besøg denne brugers hjemmeside Find alle beskeder fra denne bruger
Citer denne besked i et svar
09-04-2017, 14:34
#9
RE: Bitcoin - Bedste sted?
(09-04-2017, 14:30)Doctor Blue Skrev: Jeg går ud fra at du henviser til denne side:
https://bitcoin.org/en/choose-your-wallet



Nemelig
how the
Find alle beskeder fra denne bruger
Citer denne besked i et svar
« Ældre | Nyere »




User(s) browsing this thread: 1 Gæst(er)