Tråd bedømmelse:
  • 0 Stemmer - 0 Gennemsnit
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Hjælp til cracking...
13-06-2017, 11:23
#1
Hjælp til cracking...
Hej derude.
Jeg er ny til det med hacking, bruteforcing etc. (Også begreberne :P), og ville derfor bede om lidt hjælp, da jeg egentligt aldrig har cracket andet end mincraft-brugere. :P

Ville høre om det på en måde er muligt at cracke en account til siden: YeezyMafia.com

Jeg er meget interesseret i fremgangsmåden, så hvis det er muligt må i meget gerne beskrive hvordan. :D


Tak på forhånd
Find alle beskeder fra denne bruger
Citer denne besked i et svar
14-06-2017, 07:01
#2
RE: Hjælp til cracking...
Med mindre du kan finde en sårbarhed, som giver dig adgang til deres database, så kan jeg ikke se hvordan du skal skaffe dig adgang. Det ser ud til du skal logge in via twitter eller instagram, så hvis du kan skaffe adgang til en af disse platformer er det måske muligt.

Held og lykke.
Find alle beskeder fra denne bruger
Citer denne besked i et svar
14-06-2017, 08:56
#3
RE: Hjælp til cracking...
Man skal ikke logge ind med twitter eller instagram, det er dog blot for at følge dem. Inde på siden i højre side er der en lås. Det fungere sådan at ca. 50 mennesker i verden, har adgang til et login, som de køber for 200 pund hver anden måned inde fra yeezymafia.bigcartel.com. :) Dog kommer der aldrig et restock i forhold til medlemskabet, så det er nærmest umuligt at få adgang.
Find alle beskeder fra denne bruger
Citer denne besked i et svar
« Ældre | Nyere »




User(s) browsing this thread: 1 Gæst(er)