Tråd bedømmelse:
  • 0 Stemmer - 0 Gennemsnit
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Ny Mobilepay hacking form
05-11-2017, 10:27
#1
Ny Mobilepay hacking form
Stødte lige på den her artikel og ville lige dele med jer

https://www.b.dk/nationalt/politiet-adva...ricktyveri
---------------
CL0UDY

Find alle beskeder fra denne bruger
Citer denne besked i et svar
05-03-2018, 09:05
#2
RE: Ny Mobilepay hacking form
Kan ikke helt regne ud hvordan fanden de kan gøre det?
Find alle beskeder fra denne bruger
Citer denne besked i et svar
05-03-2018, 11:50
#3
RE: Ny Mobilepay hacking form
Det er vel ret åbenlyst.
Fulde mennesker i byen, er lette at aflæse.
De tjekker bare deres pin kode
Find alle beskeder fra denne bruger
Citer denne besked i et svar
31-05-2018, 00:10 (Denne besked var sidst ændret: 31-05-2018, 00:14 af fraudprince.)
#4
RE: Ny Mobilepay hacking form
Det er sgu ikke nyt. Har gjort det siden det blev launched. Skal vi sige ælle bælle 300 kontier jeg har fixet siden da på egen hånd.

Så plus dem, som jeg lærte det. Det er jo så simpelt at folk tror det er løgn. Har også løsningen til den dag de ringer og siger at de
vil have mig i brummen i meget meget lang tid :)

Så får de bare løsningen. Det er nemt at gøre, men hvordan løser man lige det problem der? Love

(05-03-2018, 11:50)Smokers Choice Skrev: Det er vel ret åbenlyst.
Fulde mennesker i byen, er lette at aflæse.
De tjekker bare deres pin kode

Nope sådan fungere det ikke. Så er man ihvertfald et fjols. Jeg laver 20.000 dkr som jeg hæver i en bank automat lige efter.

Vi snakker om at få deres kode, have deres nemid oplysninger og så kende det anti-fraud-detection system som ligger bagved.

Jeg sælger gerne den fulde medtode med adgang til min database med 25.000 dankort :)

(05-04-2018, 16:14)basker Skrev: Er ik sikkert  på det foregik så enkelt, at det blot var via simpelt afluring.. set i betragning af at metoden blev helt mørklagt fra både politi samt bank. Desuden var der umiddelbart hurtigt efter en opdatering til m.p. Men spændende er det da. Vil forsøge at tage kontakt til de pågældende og høre om de vil dele ud af tricksne.

Jeg har insider viden i den her sag her. De vil helst ikke have det frem, at det kan lade sig gøre fordi, den dag det kommer virkelig frem hvor lav sikkerheden er i bankerne nu om dage, så er der ikke noget mobilepay mere.

Jeg har nogle gange lavet den samme MobilePay konto tre gange i streg ved bare at bruge SE når jeg ringer ind og får den åbnet.

Men det er blevet for kedeligt for mig nu. Skal til Moskva, Serbien og Brazil når jeg er ude herfra, så bliver livet lidt sjovere.
Jeg sagde fuck Stein Bagger vi vil have Donald Trump Dollars! Jeg sagde fuck Vladi Putin vi vil have cryptodollars.
Mit brand: @madebyblaabjerg


Find alle beskeder fra denne bruger
Citer denne besked i et svar
31-05-2018, 13:28
#5
RE: Ny Mobilepay hacking form
(31-05-2018, 00:10)fraudprince Skrev: Det er sgu ikke nyt. Har gjort det siden det blev launched. Skal vi sige ælle bælle 300 kontier jeg har fixet siden da på egen hånd.

Så plus dem, som jeg lærte det. Det er jo så simpelt at folk tror det er løgn. Har også løsningen til den dag de ringer og siger at de
vil have mig i brummen i meget meget lang tid :)

Så får de bare løsningen. Det er nemt at gøre, men hvordan løser man lige det problem der? Love


Nope sådan fungere det ikke. Så er man ihvertfald et fjols. Jeg laver 20.000 dkr som jeg hæver i en bank automat lige efter.

Vi snakker om at få deres kode, have deres nemid oplysninger og så kende det anti-fraud-detection system som ligger bagved.

Jeg sælger gerne den fulde medtode med adgang til min database med 25.000 dankort :)


Jeg har insider viden i den her sag her. De vil helst ikke have det frem, at det kan lade sig gøre fordi, den dag det kommer virkelig frem hvor lav sikkerheden er i bankerne nu om dage, så er der ikke noget mobilepay mere.

Jeg har nogle gange lavet den samme MobilePay konto tre gange i streg ved bare at bruge SE når jeg ringer ind og får den åbnet.

Men det er blevet for kedeligt for mig nu. Skal til Moskva, Serbien og Brazil når jeg er ude herfra, så bliver livet lidt sjovere.
Jeg troede du havde for travlt med dit nye tøjmærke?
Og jeg troede du flyttede til Thailand og ikke Moskva, Serbien og Brazil?
Find alle beskeder fra denne bruger
Citer denne besked i et svar
09-06-2018, 20:51
#6
RE: Ny Mobilepay hacking form
(31-05-2018, 13:28)Smokers Choice Skrev: Jeg troede du havde for travlt med dit nye tøjmærke?
Og jeg troede du flyttede til Thailand og ikke Moskva, Serbien og Brazil?

Jeg har aldrig set så mange løgne på en dag som han fyrer af.
Find alle beskeder fra denne bruger
Citer denne besked i et svar
« Ældre | Nyere »




User(s) browsing this thread: 1 Gæst(er)