Tråd bedømmelse:
  • 0 Stemmer - 0 Gennemsnit
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
VNP til Kina
02-02-2018, 14:00
#1
VNP til Kina
Hej Shellsec. 
Mangler lidt hjælp til at sætte en VNP op, da jeg skal til Kina i et månedstid, og gerne vil have tilgang til vestlige apps. 
Er det nemmst bare at købe sig ind på en, eller hvad er der af andre muligheder? 

Mvh. ScubaWulff
Find alle beskeder fra denne bruger
Citer denne besked i et svar
02-02-2018, 14:31
#2
RE: VNP til Kina
Using a VNP in 2018.
AYYYY LMAO
Find alle beskeder fra denne bruger
Citer denne besked i et svar
02-02-2018, 14:42
#3
RE: VNP til Kina
>VNP
>New shit!
Find alle beskeder fra denne bruger
Citer denne besked i et svar
02-02-2018, 17:02
#4
RE: VNP til Kina
VPN er ulovligt i Kina, så med mindre dit firma, som har et kontor i Kina, stiller en VPN til rådighed er det ikke sikkert du kan få dem til at virke. Det er lidt on/off om ISPerne blokere for dem.

Mit bedste råd er, at google hvilken(om nogen) der virker når du skal på besøg. Og så købe adgang INDEN du er i Kina.
Find alle beskeder fra denne bruger
Citer denne besked i et svar
02-02-2018, 21:54
#5
RE: VNP til Kina
Køb adgang og klar alting INDEN du rejser... Jeg vil anbefale at få 2-3 stykker. (tror det er VPN der bliver snakket om her...)

Jeg gætter også på at det er Mainland China og ikke Hong kong :)
Men... The great firewall of China... *suk*
Find alle beskeder fra denne bruger
Citer denne besked i et svar
03-02-2018, 11:40
#6
RE: VNP til Kina
Jeg tror de fleste af de store VPN udbydere virker i Kina, dog kan du ikke regne med at de bliver ved med det, da de konstant bliver blokeret.
Som SpongeBob siger, så gør alting klar inden du tager afsted, og så sørg for at have backups, hvis den du bruger stopper med at virke. Hvis du vil være helt sikker på at det skal fungere.

Ellers, ville det ikke være muligt at leje en dedi, og så sætte en privat VPN op på den. Så er der vel mindre risiko for at blive blokeret (nærmest ingen)?
pensioneret hacker dreng
Find alle beskeder fra denne bruger
Citer denne besked i et svar
« Ældre | Nyere »




User(s) browsing this thread: 1 Gæst(er)