Tråd bedømmelse:
  • 0 Stemmer - 0 Gennemsnit
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Hej
07-05-2018, 09:57 (Denne besked var sidst ændret: 07-05-2018, 10:01 af Suiziide.)
#1
Hej
Hej allesammen.

Nu har jeg luret lidt tid, og mente det var på tide at introducere mig selv.

Jeg fandt jer via en post på danishbits, og blev positivt overrasket over at vi havde et så  professionelt dansk forum, det er rigtig godt at se.

Jeg har måske ikke så meget at byde på, jeg er hungrende efter viden, og har rodet med en masse ting på begynder niveau, er okay til HTML og PHP, har rodet lidt med kali og metasploit (skid I know :P). Jeg har kigget på mange forskellige programmerings sprog, men ikke noget som jeg har arbejdet med ud over interesse niveau.

Jeg regner med snart at skulle starte på datamatiker uddannelse, og på længere sigt kunne jeg godt tænke mig at tage proffesionsbachelor i IT-sikkerhed, så måske jeg kan byde ind med lidt mere på et senere tidspunkt.
Som sagt er jeg sulten efter læring, men har lidt svært ved at fastholde fokus, så det er blevet til lidt i øst og vest.

Håber i tager godt i mod mig, og jeg alligevel måske kan bidrage med lidt.


//suiziide

Edit: Ja så fik jeg da bidraget en lille smule alligevel - https://www.shellsec.pw/traad-gratis-lynda-com-adgang
Find alle beskeder fra denne bruger
Citer denne besked i et svar
07-05-2018, 11:37
#2
RE: Hej
Velkommen til :)
Kontakt mig, hvis du har brug for hjælp til noget! Wink
Find alle beskeder fra denne bruger
Citer denne besked i et svar
28-05-2018, 17:42
#3
RE: Hej
Tak fordi du kom her bror!

Ikke tænk på, at du ikke kan det vilde endnu. Alt kan læres.
Jeg er sikker på, at mange andre herinde har samme mening
som mig når jeg siger, at vi der bor i Danmark må holde sammen.
Lad os skabe os det land vi ønsker! Lad os arbejde sammen.

Jeg har også luret i lang tid, men har haft mine grunde til at forsvinde til tider.

Men nu er jeg her på fuld smadder indtil d. 21 hvor jeg skal i retten.

Men velkommen brormand!
Jeg sagde fuck Stein Bagger vi vil have Donald Trump Dollars! Jeg sagde fuck Vladi Putin vi vil have cryptodollars.
Mit brand: @madebyblaabjerg


Find alle beskeder fra denne bruger
Citer denne besked i et svar
27-06-2018, 13:16
#4
RE: Hej
Hej og velkommen
Find alle beskeder fra denne bruger
Citer denne besked i et svar
« Ældre | Nyere »




User(s) browsing this thread: 1 Gæst(er)