Tråd bedømmelse:
  • 0 Stemmer - 0 Gennemsnit
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Hjælp til jQuery/JS
29-10-2018, 17:50 (Denne besked var sidst ændret: 29-10-2018, 20:00 af Multiphantom.)
#1
Hjælp til jQuery/JS
Jeg leger lidt med chrome dev consollen.

her er hvad jeg har fundet:

VisiChat.x.actors.HHActor4_Consumer,brugernavn,userid, vip ,monetter, lejlighed <-- det her er det jeg selv har fundet ud af.
VisiChat.x.actors.HHActor4_Consumer,fake[1],fake[2],1,15,fake[3]<-- det her er det ovestående bare i tal.

så min bruger hedder: fake[1]
mit userid er: fake[2] 
jeg har et 1 tal så jeg er VIP
lige pt har jeg: 15 monetter.
mit lejligheds nr: fake[3] 


Dette har jeg selv fundet frem til ved trial and error.

Nu er mit spørgsmål så: Hvordan hiver jeg værdierne ud? Enten via JavaScript/jQuery i chrome dev consol, eller på anden vis. Det må gerne være en consol app til windows.


Mvh EngLen

redigeret.
[Billede: vB5rP5M.gif]
Find alle beskeder fra denne bruger
Citer denne besked i et svar
29-10-2018, 20:03
#2
RE: Hjælp til jQuery/JS
Prøv at åbne dev tool i Chrome og åbn consollen. Derefter skriver du "window" efterfulgt af et punktum.

Begynd at scroll igennem alle de variabler de har sat. Man finder tit noget ret interessant Smile
yolo
Find alle beskeder fra denne bruger
Citer denne besked i et svar
29-10-2018, 20:09 (Denne besked var sidst ændret: 29-10-2018, 20:14 af Multiphantom.)
#3
RE: Hjælp til jQuery/JS
(29-10-2018, 20:03)Ash Skrev: Prøv at åbne dev tool i Chrome og åbn consollen. Derefter skriver du "window" efterfulgt af et punktum.

Begynd at scroll igennem alle de variabler de har sat. Man finder tit noget ret interessant Smile

men ash, jeg har ingen ide om hvad jeg leder efter...intet af det deroppe står i den så det rent gæt værk, fra min side.


med venlig hilsen EngLen
[Billede: vB5rP5M.gif]
Find alle beskeder fra denne bruger
Citer denne besked i et svar
30-10-2018, 23:11 (Denne besked var sidst ændret: 30-10-2018, 23:11 af Doctor Blue.)
#4
RE: Hjælp til jQuery/JS
Det er nemmere at kigge i netværkstabben og se hvilken request siden sender for at hente de oplysninger. Så kan du bare gentage den request med curl eller et hvilken som helst andet værktøj der kan sende en HTTP request.
Det kræver naturligvis at de henter oplysningerne med en XmlHttpRequest, men det er ret sandsynligt.
Mangler du hjælp?
Regler |  E-mail (PGP)
Besøg denne brugers hjemmeside Find alle beskeder fra denne bruger
Citer denne besked i et svar
31-10-2018, 10:12 (Denne besked var sidst ændret: 31-10-2018, 13:46 af Multiphantom.)
#5
RE: Hjælp til jQuery/JS
(30-10-2018, 23:11)Doctor Blue Skrev: Det er nemmere at kigge i netværkstabben og se hvilken request siden sender for at hente de oplysninger. Så kan du bare gentage den request med curl eller et hvilken som helst andet værktøj der kan sende en HTTP request.
Det kræver naturligvis at de henter oplysningerne med en XmlHttpRequest, men det er ret sandsynligt.

Det er netop netværks tabben jeg har kigge i Dr. blue, under frames, og så recive.

Men jeg ved ikke så meget om alt det du siger... lidt hjælp i den rigtige retning vill være dejligt!

Med venlig hilsen EngLen

(30-10-2018, 23:11)Doctor Blue Skrev: Det er nemmere at kigge i netværkstabben og se hvilken request siden sender for at hente de oplysninger. Så kan du bare gentage den request med curl eller et hvilken som helst andet værktøj der kan sende en HTTP request.
Det kræver naturligvis at de henter oplysningerne med en XmlHttpRequest, men det er ret sandsynligt.

undersøgte det lige lidt Dr. Blue.

Jeg har prøvet at leget lidt med curl men får den her respons tilbage.


min curl commando: curl 'wss://socket.dk:port/websocket' -H 'Pragma: no-cache' -H 'Origin: https://www.domain.dk'

OUTPUT:
curl: (1) Protocol "'wss" not supported or disabled in libcurl
curl: (6) Could not resolve host: no-cache'
curl: (6) Could not resolve host: www.domain.dk'


hvad gør jeg forkert?

med venlig hilsen Englen
[Billede: vB5rP5M.gif]
Find alle beskeder fra denne bruger
Citer denne besked i et svar
« Ældre | Nyere »




User(s) browsing this thread: 1 Gæst(er)