Tråd bedømmelse:
  • 0 Stemmer - 0 Gennemsnit
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Kliché - McDonalds julekalender
04-12-2018, 19:57
#11
RE: Kliché - McDonalds julekalender
Nogen der har testet min "method" ovenover ;)

Har selv abuset den godt grundigt de sidste par dage
---------------
CL0UDY

Find alle beskeder fra denne bruger
Citer denne besked i et svar
04-12-2018, 20:41 (Denne besked var sidst ændret: 04-12-2018, 20:43 af alban27.)
#12
RE: Kliché - McDonalds julekalender
Hold nu op hvor er det genialt xD hahahahahah lægger bogstaveligt talt og dør af grin lige pt, hold kæft hvor er det klogt tænkt - den må jeg give dig

btw, hvis i har lyst kan i joine min nye discord server, jeg prøver at få så mange danskere herfra derind :)

https://discord.gg/dnNenG4
Find alle beskeder fra denne bruger
Citer denne besked i et svar
05-12-2018, 00:18
#13
RE: Kliché - McDonalds julekalender
(03-12-2018, 17:00)Fluffy Skrev: Helena havde lavet en masse brugere og fået en masse forskellige kuponer på den måde.

Det var vist også sådan vi endte med at gøre, da de begyndte at bruge QR koder på Coinoffers appen. Det er afgjort den nemmeste løsning.
Desværre har de et krav om én kupon pr. kunde, så man skal gå ret meget på McDonald's for at det kan betale sig :)
Mangler du hjælp?
Regler |  E-mail (PGP)
Besøg denne brugers hjemmeside Find alle beskeder fra denne bruger
Citer denne besked i et svar
05-12-2018, 06:32
#14
RE: Kliché - McDonalds julekalender
(04-12-2018, 19:57)CL0UDY Skrev: Nogen der har testet min "method" ovenover ;)

Har selv abuset den godt grundigt de sidste par dage

Jep prøvede det i går. Det virker stadigvæk, dog lidt irriterende at man ikke kan indløse mere end en kupon pr. bestilling.
AYYYY LMAO
Find alle beskeder fra denne bruger
Citer denne besked i et svar
05-12-2018, 20:24
#15
RE: Kliché - McDonalds julekalender
Kan man screenshotte en indløst kupon, og bruge den efter de 30 sekunder er gået? Altså fjernes QR-koden fra deres servere, eller fjernes den blot lokalt på mobilen?
Find alle beskeder fra denne bruger
Citer denne besked i et svar
10-12-2018, 12:04
#16
RE: Kliché - McDonalds julekalender
(05-12-2018, 20:24)Dovic7 Skrev: Kan man screenshotte en indløst kupon, og bruge den efter de 30 sekunder er gået? Altså fjernes QR-koden fra deres servere, eller fjernes den blot lokalt på mobilen?


bare klik "vis kode" og tast cifrene ind istedet, de forsvinder ik
---------------
CL0UDY

Find alle beskeder fra denne bruger
Citer denne besked i et svar
10-12-2018, 16:13
#17
RE: Kliché - McDonalds julekalender
(05-12-2018, 00:18)Doctor Blue Skrev: Det var vist også sådan vi endte med at gøre, da de begyndte at bruge QR koder på Coinoffers appen. Det er afgjort den nemmeste løsning.
Desværre har de et krav om én kupon pr. kunde, så man skal gå ret meget på McDonald's for at det kan betale sig :)

En kupon per kunde? Nope, per bestilling xD MacD lige ved min skole og jeg stiller mig bare "om" i køen igen, ellers er jeg sådan like "Jeg skal også lige indløse kuponer for resten af klassen" Hvis man siger det sidste så orker de ofte ikke at vente på dig (fordi at man skal logge ind og ud og have de rigtige koder & e-mails osv.), så de beder bare om en liste over hvad klassen skal have.
Find alle beskeder fra denne bruger
Citer denne besked i et svar
« Ældre | Nyere »




User(s) browsing this thread: 1 Gæst(er)